طنز اجتماعی
محتمل است که شما خواننده محترم، با دیدن این تیتر جنجالی، اخم هایتان را به نشانه اعتراض و توبیخ این بنده ی سراپاتقصیر، درهم کشیده اید و دارید بر و بر ما را که گلابدان خودتان باشیم، نگاه عتاب آلود می کنید.

مقصودتان هم یقینا این است که: «آدم ناحسابی، شما هم خودتان را داخل آدم های حسابی کرده اید! بروید پی کار و بارتان. اینجا جایی است که عقاب هم پر می ریزد. از پشه لاغری مثل شما چه خیزد؟!

 اینجا جای رجال سیاسی است. باید کلی استخوان خرد کرده باشی تا بتوانی تکیه بر چنین مسند خطیری بزنی.» و خلاصه از این قبیل حرف ها. اما مگر ما قرار است با حرف های عتاب آمیز شما یاران عزیزتر از جان و همچنین جوسازی های رقبای انتخاباتی و دشمنان داخلی و خارجی و الی آخر، از کوره در برویم و جاخالی بدهیم و صحنه را ترک نماییم؟!

خیر، اصلا و ابدا چنین چیزی در قاموس اندیشه و عزم ما که گلابدان شما عزیزان باشیم، جایی ندارد. ما وقتی عزم کاری به سرمان زد، دیگر هیچ سدی جلودارمان نیست. اگرچه به بزرگی پروژه های افتتاحیه دولت نهم باشد!!

 الآن هم کاندیداتوری خودمان را رسما اعلام می نماییم. در نوشته های بعدی هم برنامه های انتخاباتی خودمان را اعلام می کنیم. هر کس هم که خواست از ما اعلام حمایت کند، در همین قسمت نظرات اعلام بنماید تا از میان دوستان عزیزتر از جان یک عده ای را برای ریاست ستادهای انتخاباتی استان ها و شهرستان ها انتخاب کنیم.

ضمنا قرار است برای معاونت اول رییس جمهور و تصدی پست های وزارتی و استانداری و فرمانداری و غیرو بنشینیم و فکر کنیم. به منظور اجرای کامل سیاست شایسته سالاری، به تعدادی آدم شایسته و صدالبته سالار!! نیازمندیم. تا جاها پر نشده عزیزان اعلام آمادگی کنند.

بعدا دیگر کسی گله گذاری نکند ها!! اگر کسی بتواند بهترین شعار انتخاباتی را برای ما ارسال نماید در اولویت خواهد بود. خلاصه برای ساختن یک کشور آباد و آزاد و توسعه یافته و خوب و خرم و شاد و از این قبیل ها هم اکنون بشتابید که فردا دیر است!!

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا